NIEUW CONGRES IN MÜNCHEN ROND ACTUELE THEMA’S IN SPORTHANDEL


11-05-2018 – Terwijl in ons land al jarenlang in een 3-jaarlijkse cyclus het Sportfocus congres wordt georganiseerd, vindt in Duitsland in november voor het eerst het Sporthandelskongress plaats.

Universele onderwerpen

Het Sporthandelskongress is een initiatief van het Duitse vakmedium SAZsport en wordt op 14 november 2018 gehouden in München.
Het congres is bestemd voor iedereen die professioneel betrokken is bij de Duitse sporthandel. De onderwerpen die aan de orde komen zijn echter zodanig universeel dat het congres zonder meer ook interessant is voor sportleveranciers en sportondernemers van buiten Duitsland.

Vier hoofdthema’s

De vier hoofdthema’s van het congres met de titel ‘Strategien für Handel und Industrie’ zijn:
* Handel en producenten in dialoog – uitdagingen en nieuwe wegen voor samenwerking
* Zo ziet verkoop er morgen uit - huidige stand van zaken en trends voor nieuwe verkoopmogelijkheden
* Klant centraal – data en nieuwe platformen zorgen voor een revolutie in het contact met de klant
* Toekomst van de sporthandel

Ruim 20 sprekers
De diverse thema’s worden nader belicht door ruim 20 deskundige sprekers, zowel van binnen als buiten de Duitse sporthandel. Aan het woord komen onder andere experts van merkleveranciers als PUMA, The North Face, VAUDE en Deuter en van retailbedrijven als SPORT 2000 en Zalando. Meer informatie is verkrijgbaar via de onderstaande link.


Vorige pagina Naar boven
Deel dit artikel
Zoeken
  • ANWR Garant
  • Thule 2-2017
  • Leatherman Tread 290617
  • Koster 271117
Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws!

Nieuwsbrief
Social media



Kalender








Divide